در حال بارگذاری لوگو
جدیدترین دکور دیوار تلویزیون

جدیدترین دکور دیوار تلویزیون

امروزه طراحی و دکوراسیون ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. طراحان و متخصصان در این زمینه علاوه بر اینکه فضای موجود را در نظر می گیرند، بر کارایی و زیبایی ساختمان نیز تمرکز و دقت زیادی دارند. در منازل مسکونی بخش های مختلف خانه را با توجه به سلیقه صاحب خانه، فضا و هارمونی رنگ ها بین لوازم خانه طراحی و دکوراسیون می کنند. طراحی و دکور اتاق نشیمن و دکور دیوار تلویزیون هم که از مهمترین بخش های سالن پذیرایی می باشد، از این قاعده مستثنی نیست.

دکور دیوار تلویزیون

جدیدترین دکور دیوار تلویزیون با کناف

برای طراحی و اجرای دکور دیوار تلویزیون از متریال های جدید و مدل های فانتزی، مدرن، کلاسیک و دکوراتیو بهره می گیرند. متریال های جدید و پرطرفدار شامل کناف، کشسان و پی وی سی PVC می باشد. از این سازه ها برای دکور سقف و دیوار کاذب استفاده می کنند. این سازه ها علاوه بر زیباسازی فضا و تنوع در طرح و رنگ، به عنوان پوششی برای کابل های برق و تاسیسات عمل می کنند.

انواع کناف برای اجرای جدیدترین دکور دیوار تلویزیون

از اتصال پنل های گچی کناف یا سیمانی به سازه های گالوانیزه برای دیوار جداکننده، دیوار پوششی و سقف کاذب و یا تزئینات دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. سقف کناف ساختمانی به دو صورت قابلیت استفاده دارند و به عنوان ثابت و متحرک با جنس های گچی و سیمانی اجرا می شوند. اما دیوارهای کناف ساختمانی فقط به صورت ثابت بوده و قابلیت پوشش فضاها و جداسازی فضاها را دارا می باشد. از مزایای دیوار کناف، قابلیت آکوستیک بودن آن است و می توان به مراتب این دیوارها را توسط الیاف معدنی در برابر صدا و حرارت عایق نمود.

دکور دیوار تلویزیون با کناف

مزایای اجرای دکور دیوار تلویزیون

  • مقاومت در برابر صدا در صورت استفاده از دیوار خشک به مراتب افزایش می یابد.
  • با استفاده از عایق های پشم سنگ و یا پلی استایرن می توان دیوارها را در مقابل با حرارت نیز عایق نمود.
  • هم چنین با توجه به امکان رنگ آمیزی مستقیم دیوار خشک کناف نیازی به گچ و خاک نبوده و سبب افزایش سرعت اجرای پروژه و صرفه جویی در منابع نیز می شود.
  • در نهایت نیز با توجه به اینکه دیوار های کناف سطح کم تری را اشغال می کنند مساحت مفید ساختمان نیز افزایش می یابد.

تی وی وال کناف ترکیبی با چوب

محاسبه قیمت جدیدترین دکور دیوار تلویزیون

معمولا در محاسبات مهندسی و کارشناسی هفتاد درصد برای مصالح کناف و سی درصد برای هزینه اجرا و هزینه های جانبی برآورد می شود. عاملیت های رسمی کناف قیمت گذاری را براساس جدول و تارگت شرکت کی پلاس انجام می دهند. با توجه به نظارت موجود تخطی از قیمت گذاری امکان پذیر نیست.

حتی در زمینه اجرای عاملیت های رسمی شرکت کی پلاس، علاوه بر حضور مدیرفنی های دوره دیده و مورد اعتماد شرکت کی پلاس در عاملیت آنها و نظارت دائم آنها بر پروژه ها، گزارش پروژه های اجرایی به شرکت کی پلاس ارسال می گردد و همه چیز اعم از قیمت مصالح و استاندارد اجرا با کیفیت و نظارت کامل انجام می شود.

محاسبات زیرسازی و قوطی کشی های کناف براساس آنالیز و کارشناسی دقیق انجام می گیرد و حتی تعداد پیچ های مصرفی آنالیز می شود. برآورد قیمت کناف و هزینه ها در چهارچوب اصولی و طبق تارگت انجام می شود. به همین دلیل عودت پروژه ها به شرکت های معتبر ضررهای جانبی را کاهش می دهد.

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده کی پلاس(کناف ایران)

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس (کناف) مفتخر است در زمینه فروش و اجرای جدیدترین دکور دیوار تلویزیون در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکس تماس بگیرید. مشتری گرامی جهت خرید کناف از شرکت آکس طرح و ساخت و بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل با ما در ارتباط باشید.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید