اطلاعات پروژه
  • دسته : مسکونی
جزییات پروژه

سقف شبکه پوشش های کاذبی هستند که به اسم سقف کاذب مشبک هم نامیده می شوند. دلیل این نام گذاری این است که در نصب و اجرای آن از انواع اتصالات و قطعات فلزی پیش ساخته که اندازه های یکسانی دارند، استفاده می شود که به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل می شوند و این شبکه ساخته شده توسط آویز هایی از جنس تسمه فولادی و یا سیم فولادی به زیر پوشش اصلی متصل می شوند.

جزئیات بیشتر پروژه

سقف مشبک آشپزخانه

سقف مشبک آشپزخانه : سقف شبکه پوشش های کاذبی هستند که به اسم سقف کاذب مشبک هم نامیده می شوند. نصب و اجرای این سقف کاذب با انواع اتصالات و قطعات فلزی که اندازه های یکسانی دارند، انجام می گیرد. این سازه به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل می شوند. این شبکه توسط آویز هایی از جنس تسمه فولادی و یا سیم فولادی به زیر پوشش اصلی متصل می شوند.

ابعاد این سازه ها ۶۰ در ۶۰ می باشد، به صورتیکه مانع انعکاس سر و صدای ساختمان و درنتیجه موجب کاهش آلودگی صوتی می شوند. این سازه ها و تایل ها به صورت T بوده و به وسیله آویز ها به پوشش اصلی متصل می شوند. فضای داخلی سقف کاذب شبکه امکان استفاده از عایق را فراهم می کند و می توان این پوشش را با دیگر پوشش ها ترکیب کرد.

برای خرید و اجرای انواع سقف های کاذب، می توانید با شرکت آکس طرح و ساخت مجری انواع پروژه های ساختمانی و بازسازی با بهترین متریال تماس بگیرید. جزئیات پروژه خود را برای کارشناسان این مجموعه توضیح داده یا درخواست مشاوره و بازدید نمایید.

مزایا و کاربرد سقف مشبک آشپزخانه

نصب سریع و آسان : سقف شبکه ای نصب بسیار ساده و آسانی دارد، چون در این پوشش شبکه نیازی به درزگیری و رنگ آمیزی ندارد.
تعمیر و نگهداری بسیار آسان : پوشش شبکه ای تعمیر و نگهداری راحتی دارد. صرفا نیازی به بازسازی ندارد و می توان با جایگزین کردن تایل ها آن را تعمیر کرد.
بدون رنگ آمیزی : اگر در نصب پوشش شبکه ای از تایل های پیش رنگ استفاده کنید دیگر نیازی به رنگ کردن ندارید و نصب و اجرای ساده تری را در پیش خواهید داشت.

خدمات نصب سقف مشبک

شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است در زمینه فروش انواع سقف کاذب، فروش کناف و اجرای آنها در خدمت شما عزیزان باشد. شرکت آکس طرح و ساخت بیستر از 20 سال است که صاحب عاملیت و نمایندگی شرکت کناف ایران (کی پلاس) می باشد.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید