در حال بارگذاری لوگو
فروش کی پلاس Kplus

فروش کی پلاس Kplus

کی پلاس (کناف ایران) گروه آکس طرح و ساخت نمایندگی فروش کی پلاس و اجرای محصولات kplus (کناف) در سراسر ایران در خدمت شما عزیزان است. خب همانطور که می دانید با گذشت زمان و پیشرفت علم و صنعت و فناوری در سال های اخیر مصالح جدیدی برای ساخت و ساز ساختمان ها وارد بازار شده است. یکی از جدیدترین نوع آنها مصالح Kplus است که استفاده آن در دیوارهای کاذب، سقف کاذب kplus و سیستم های ساخت و ساز خشک در ساختمان های می باشد. مصالح Kplus به سرعت در ایران نیز در حال رشد و توسعه است و گروه آکس طرح و ساخت مفتخر شده که به عنوان نماینده Kplus در ایران، در خدمت هموطنان گرامی باشد.

نماینده و عاملیت فروش Kplus کی پلاس ایران

نماینده و عاملیت فروش Kplus کی پلاس در ایران

کی پلاس همان کناف شرکت آلمانی است که اسم آن به تازگی در ایران تغییر کرده است. مجموعه آکس طرح و ساخت نماینده kplus در تهران مفتخر است که در خدمات نوسازی و بازسازی در خدمت شما عزیزان باشد. این مجموعه با بیش از 50 سال سابقه در زمینه بازسازی و طراحی ساختمان با بهترین متریال ها در خدمت شما هم میهنان بوده است. همچنین تمامی محصولات kplus را در سراسر ایران با بهترین کیفیت ممکن، برای شما عزیزان در بازار عرضه کنیم.

فروش کی پلاس Kplus نمایندگی و عاملیت کی پلاس

گواهینامه فنی اجرای kplus کناف در ایران

همچنین مجموعه آکس طرح و ساخت با نمایندگی کی پلاس kplus (کناف ایران)، به عنوان عامل فروش تمامی محصولات آن را به همراه خدمات پس از فروش عرضه می کند. شرکت آکس طرح و ساخت از سال 1380 اقدام به دریافت نمایندگی فروش و اجرای محصولات شرکت کناف ایران(کی پلاس) نمود و تا به امروز موفق به فروش متریال و اجرای بسیاری از پروژه های نام آشنای کشور شده است. در ضمن با توجه به کیفیت اجرای بالا و رعایت ضوابط فنی استاندارد در بالاترین رتبه فنی ارزیابی شده از واحد بازرسی شرکت کناف ایران قرار گرفته است.

شرکت آکس طرح و ساخت با افتخار دارای عاملیت فروش و مجوز اجرای محصولات کی پلاس در زمینه نصب و اجرا نیز در خدمت شما عزیزان می‌باشد. قیمت فروش محصولات کی پلاس براساس قیمت اعلامی از سوی شرکت کی پلاس پارس (کناف ایران) هست.

لیست قیمت KPLUS

محصولات شرکت kplus شامل محصولات درای وال و محصولات پودری می باشد. شرکت آکس طرح و ساخت دارای نمایندگی فروش با سرویس انبار در استان تهران، شرق و غرب ایران، مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای مشاهده جدیدترین لیست قیمت کی پلاس کلیک نمائید.

فروش کی پلاس Kplus نمایندگی و عاملیت کی پلاس

اجرا تحت نظارت متخصصین کی پلاس

برای اجرای کی پلاس، از اولین مرحله نصب تا پایان مرحله اجرا، باید از متخصصین مربوطه مشاوره گرفته و مراحل اجرا نیز توسط آن ها آنالیز و بررسی شود. دلیل بررسی و آنالیز توسط متخصص، جزئیات بسیار زیاد آن و استفاده از متریال های متخلف در اجرا می باشد که می تواند در کیفیت اجرا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل بایستی تمام مراحل بررسی گردد و متریال ها نیز مورد تایید کارشناسان فنی قرار بگیرد تا محصول نهایی از کیفیت مناسب بهره مند گردد.

مزایای اجرای Kplus

در ادامه می خواهیم مهمترین عواملی که سبب محبوبیت روز افزون محصولات کی پلاس می گردد را برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

  • هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه بودن
  • دسترسی بسیار آسان به پشت سازه و تاسیسات آن
  • اجرای آسان و بسیار سریع کی پلاس
  • دور ریزی مصالح بسیار کم
  • وزن بسیار کم
  • دارای خاصیت انعطاف پذیری
  • جا به جایی آسان کی پلاس
  • امکان تغییر دکور
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • مقاوم در برابر زلزله
  • زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • امکان اجرا در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری
  • عایق مناسب در برابر سرما و گرما

محصولات شرکت کی پلاس (کناف ایران KNAUF)

محصولات شرکت کی پلاس شامل محصولات درای وال مثل( سقف های کاذب، دیوارهای جداکننده و پوششی) و محصولات پودری شامل (محصولات سنتی، گچ های پلیمری، چسب های کاشی و…) می باشد. فروش محصولات شرکت kplus از طریق نمایندگی های فروش کارخانه صورت پذیر است. شرکت آکس طرح و ساخت دارای نمایندگی فروش با سرویس انبار در استان تهران، شرق و غرب ایران، مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد.

دیوار کی پلاس (درای وال)

دیوار کی پلاس (درای وال)

سیستم دیوار خشک کی پلاس +K تمام نیازهای کاربردی و ساخت و ساز شما را با راه حل های نوآورانه و استاندارد برآورده می کند. این سازه امکان تطبیق پذیری زیاد در طراحی و عملکردی را با دستورالعمل های ساده برای نصب در تمام بخش های ساختمان فراهم می کند. از ویژگی های خوب درای وال می توان به عایق بودن در برابر صدا، سرما و گرما نام برد. این محصول در فضاهای مختلف اداری، تجاری و مسکونی قابل استفاده می باشد.

کاربرد دیوار کی پلاس

کاربرد دیوار کی پلاس

دیوار کی پلاس (کناف)، یک دیوار غیر باربر است که برای تقسیم کردن فضای های داخلی استفاده می شود. این دیوار، شامل صفحاتی از جنس C ,CW و U ,UW است که با استفاده از روکش های گچی پوشش داده شده و نصب می شوند.

سقف کاذب کی پلاس

سقف کاذب کی پلاس

از محصولات کی پلاس علاوه بر دیوار ساختمان، در طراحی و دکور سقف نیز بهره می برند. سقف کی پلاس را به دو صورت یکپارچه و مشبک اجرا می نمایند. نصب سریع و آسانی دارد و مقرون به صرفه تر از سقف سنتی می باشد. درضمن این سقفها عایق بسیار خوبی برای صدا و حرارت نیز هستند.

بزرگترین تولید کننده سیستم های ساخت و ساز خشک

بزرگترین تولید کننده سیستم های ساخت و ساز خشک

شرکت کی پلاس پارس با ظرفیت تولید بیش از ۳۹ میلیون مترمربع انواع صفحات روکش دار گچی در سال، به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیستم های ساخت و ساز خشک در ایران به شمار می رود. گستره محصولات این شرکت شامل ملزومات سیستم های ساخت و ساز خشک و متعلقات آن می باشد.  صفحات روکش دار گچی، سازه های فولادی گالوانیزه سبک، انواع سیستم های سقف کاذب و دیگر محصولات ساختمانی با آخرین فن آوری از متعلقات آن می باشد.

این شرکت با تمرکز بر ارائه نوآوری های فنی و تولید محصولات با کیفیت و مطابق با قوی ترین استانداردها و با تکنولوژی آلمان، توسعه صنعت ساختمان در ایران را رهبری می کند. برای خرید kplus و اجرای انواع محصولات این شرکت با کارشناسان خود در آکس طرح و ساخت تماس بگیرید و از خدمات رایگان ما بهره مند شوید.

تصاویر نمونه کار کناف kplus

نمونه پروژه های طراحی و اجرایی کی پلاس

نمونه پروژه های kplus

نمونه پروژه های kplus

نمونه پروژه های kplus

نمونه پروژه های kplus

قیمت محصولات کی پلاس

کناف ایران کی پلاس

چرا سقف کاذب کی پلاس؟

سقف کاذب کی پلاس

سقف کاذب کی پلاس

3.5/5 - (104 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نظرات شما

  1. سماواتی اردیبهشت 27, 1402

    سلام وقت بخیر برای گرفتن نمایندگی چه اقداماتی لازمه؟

    1. شهرام دی 29, 1402

      سلام ، کلاس آموزشی دارین، کسی بخواد شرکت بکنه؟

      1. تیم فنی آکس دی 30, 1402

        سلام آقای سماواتی عزیز، ما فقط خدمات فروش و نصب داریم. برای آموزش همراه با دریافت مدرک باید به سایت شرکت کی پلاس پارس مراجعه کنید.

  2. اکبرپور اردیبهشت 30, 1402

    سلام شما فروش آنلاین هم دارید؟

    1. axgroup خرداد 11, 1402

      سلام بله

  3. تیموری تیر 11, 1402

    سلام شما نمایندگی عاملیت هم دارید؟

    1. تیم فنی آکس بهمن 18, 1402

      سلام ما شعبه های مختلفی در سراسر ایران داریم.

  4. اکبری مرداد 21, 1402

    سلام شما کی پلاس با سازه ها میفروشید؟ من هم کی پلاس می خوام هم سازه های سقفی اونو

    1. axgroup مرداد 29, 1402

      سلام بله لطفا برای خرید با شماره 22334402 داخلی 103 تماس بگیرید

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید