سقف کاذب آی گلس

سقف کاذب آی گلس

یکی از محبوبترین متریال های مورد استفاده در بسیاری از واحد ها سقف کاذب می باشد. سقف های کاذب پوشش هایی است که از وزن کمی برخوردار هستند و پس از تکمیل سقف اصلی یک واحد، با استفاده از سازه های خاصی بر روی سقف اصلی قرار می گیرند. این سازه ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان برای واحد های مسکونی، اداری، تجاری، مدارس، سالن های موسیقی، بیمارستان و بسیاری از محل های دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. سقف کاذب آی گلس یکی از انواع این محصولاتی می باشد که از ظاهر بسیار مناسبی برخوردار است.

انواع مختلف این محصولات دارای ویژگی های بسیاری می باشند که باعث شده برای محل های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد برای مثال از سقف های پلاستیکی برای محل های مرطوب و یا محل هایی که نیاز به نظافت دایمی دارند استفاده می شود که علاوه بر قیمت مناسبی که دارند در برابر مایعات و رطوبت نیز مقاوم  هستند.

خصوصیات سقف کاذب آی گلس

سقف آی گلس یکی از سیستم های خاص سقف کاذب به شمار می رود که در رنگ های متنوعی به تولید می رسد. تایل های سقفی آی گلس معمولا به صورت شفاف یا اکریلیک می باشد که میتوان با استفاده از یک نورپردازی مناسب آنها را دیزاین کنید و دکوراسیون جذاب برای محل خود تهیه کنید. وزن تایل های سقف کاذب آی گلس بسیار پایین می باشد و مناسب برای محل هایی است که با استاندارد های زلزله ساخته شده اند.

خصوصیات سقف کاذب آی گلس

اجرای سقف کاذب iGlass زمان بر نمی باشد و می توان در زمان کوتاهی متراژ بالایی از این محصولات را اجرا کرد. همچنین این محصولات برای ترکیب با انواع دیگر محصولات کاذب مناسب هستند و میتوان آنها را با استفاده از کناف، گریلیوم، رابیتس و … ترکیب کنید. نورپردازی در این محصولات بسیار مهم می باشد و باید با توجه به محلی که در آن نصب می شود از رنگ های مناسب آن استفاده کنید تا مکمل دیگر اجرای دکوراسیون باشد.

مزایای سقف کاذب iGlass

بیشتر انواع این محصولات در کشور ایران تولید می شوند. می توان گفت علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هستند و به علت طول عمر بالایی که دارند خرید آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد. از این محصولات برای محل های لاکچری استفاده می شود. استفاده از آنها محل مورد نظر را به یک واحد لوکس تبدیل می کند که در کنار دیگر ویژگی های آن ارزش خرید آن را بالاتر می برد.

مزایای سقف کاذب iGlass

سقف کاذب آی گلس عایق بسیار خوبی در برابر حرارت و صورت می باشند و گزینه مناسبی در برابر اتلاف انرژی هستند. همچنین به دلیل فاصله ای که میان سقف اصلی و تایل های آنها وجود دارد، به راحتی می توانید به تاسیسات زیر آنها نیز دسترسی داشته باشید.

معایب سقف آی کلاس

این محصولات همچنین دارای معایبی می باشد که باید به آنها نیز دقت داشته باشید. این سقف ها می توانند ارتفاع سقف را پایین بیاورند و این عامل می تواند باعث کوچک به نظر رسیدن محیط شود. البته می توان تاثیر آن را با استفاده از یک نورپردازی مناسب به مقدار زیادی کاهش دهید. همچنین این محصولات به نگهداری و نظافت دائمی نیاز دارند و باید به صورت مرتب آنها را نظافت کنید که خود وقت گیر می باشد.

قیمت سقف کاذب آی گلس

قیمت سقف کاذب آی گلس 

به دلیل طول عمر بالایی که تایل های آی گلس دارند استفاده از آنها بسیار مقرون و به صرفه است. قیمت این محصولات به عوامل مختلفی مانند نورپردازی، برند تایل و … بستگی دارد و هر یک از این عوامل می تواند در قیمت پایانی تاثیر زیادی بگذارد.

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده کناف در ایران یکی از اجرا کننده های سقف آی گلس می باشد و می توانید برای پروژه های خود با پشتیبانان بخش اجرایی این شرکت تماس حاصل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید