شاسی کشی کناف و زیر سازی کناف

شاسی کشی کناف و زیر سازی کناف

شاسی کشی و زیر سازی سقف کاذب کناف شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که سقف کاذب ساخته و طراحی می شود و اینکه برای اجرای سقف کاذب نیاز به تاسیسات خاص یا سازه ویژه ای وجود دارد یا خیر . در این مقاله سعی می کنیم تا به زبان گویا و ساده شما را با زیر سازی سقف کاذب کناف یا به عبارت بهتر شاسی کشی سقف کاذب کناف آشنا نماییم .

شاسی کشی کناف

سقف کاذب کناف در صورتی که با یک نورپردازی خوب همراه شود می تواند جلوه ای فوق العاده به خانه شما دهد که البته برای رسیدن به آن نیاز به طی کردن مراحلی است که در زیر به آن اشاره خواهیم نمود . برای این کار تیم اجرایی در ابتدا کار شاسی کشی دور تا دور سقف را انجام می دهند. به عبارتی دیگر زیر کار کناف حاضر می شود.

مطالب مرتبط : خدمات سقف دکور کناف

زیر سازی سقف کاذب

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید پس از طی این مرحله صفحات کناف بسته به ابعاد شاسی برش خورده و توسط دستگاه تفنگی مخصوص زیر شاسی قرار گرفته و سفت می شوند . در نهایت جای لایت ها مشخص شده و از کناف جدا می شوند تا بعدا لامپ ها در این بخش قرار گیرند . با طی کردن مراحل بالا کار زیر سازی سقف کاذب به اتمام رسیده و وارد مرحله رنگ کردن تایل های گچی کناف می شویم .در نهایت نیز بعد از رنگ آمیزی صفحات گچی نور پردازی اجرا شده و سقف کاذب شما اماده می شود . همان طور که دیدید آماده سازی سقف کاذب به سرعت انجام شد و این سرعت را می توان اصلی ترین مزیت استفاده از کناف در سقف کاذب به شمار آورد.

خدمات نصب و زیر سازی کناف

خدمات نصب سقف کناف : چنانچه نیاز به خدمات نصب و اجرای کناف در تهران و شهرستان ها دارید،‌ گروه آکس طرح و ساخت نماینده کناف ایران با ۳۰ سال تجربه آماده ارائه خدمات اجرایی و مشاوره بازسازی و طراحی ساختمان می باشد. میتوانید با عوامل اجرایی این مجموعه در تهران و شهرستان ها تماس حاصل کرده و از خدمات ما بهره مند شوید

4.5/5 - (8 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید