صفحات روکش‌ دار گچی کناف

صفحات روکش‌ دار گچی کناف

صفحات روکش‌ دار گچی کناف دارای یک لایه از جنس گچ بوده و دارای سطح و لبه ای کاغذی می باشد. این صفحات گچی روکش دار در چهار نوع مختلف تولید و عرضه میشوند : پنل های معمولی  RG – GKB این پنل ها اغلب برای سیستم های ساخت و ساز خشک کناف استفاده میشود . پنل های گچی ساده دارای روکشی کرم رنگ می باشند. این پنل ها برای اجرای دیوار کناف ، دیوار های پوششی کناف ، و … انتخاب مناسبی است. پنل گچی MR این پنل ها بعلت نوع گچ استفاده شده در آن ها بسیار در برابر رطوبت مقاوم هستند. پنل های MR  بسیار مناسب برای فضاهایی که هوایی مرطوب دارند مناسب هستند مانند آشپزخانه ها ، سرویس بهداشتی و حمام ها . این صفحات دارای روکشی سبز رنگ می باشد.

ساختار صفحات روکش دار گچی کناف

پنل های گچی FR این نوع پنل ها نیز به دلیل نوع گچ استفاده شده در میان آن و وجود الیاف شیشه ، بسیار در برابر آتش سوزی مقاوم هستند. این پنل ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر آتش سوزی دارند بسیار مناسب برای استفاده در ستون ها و تیر های فولادی میباشند. پنل های FR دارای روکش هایی صورتی رنگ هستند.

پنل های مقاوم در برابر آتش سوزی و رطوبت FM – GKFI در میان این روکش ها الیاف شیشه و موادی قرار گرفته است که این پنل ها را در برابر رطوبت مقاوم میکند.
استفاده از پنلها بسیار مناسب فضاهایی مانند چاه های تاسیساتی می باشند.روکش این پنل ها سبز رنگ است.

صفحات روکش‌دار گچی کناف

تولید صفحات روکش‌ دار گچی

تولید صفحات روکش‌ دار گچی کناف : این صفحات طی یک فرایند پیوسته تولید شده ودر بازار عرضه میگردد .

درابتدا دوغاب گچ را که از گچ و آب ومواد خاص دیگر ساخته شده رادر دستگاه مخلوط کن ریخته
و به صورت یکنواخت بر روی کاغذی مخصوص ریخته و پخش میکنیم.
سپس کاغذ رابر روی لایه دوغاب گچ قرار داده و ضخامت ،طرح و شکل  رابا قطعات مختلف ایجاد میکنیم.

بعد از شکل دهی اولیه که انجام شد صفحه تولید شده از تعدادی قطعه تنظیم کننده عبور میکند که در این مراحل ضخامت آن به طور دقیق تنظیم میشود. دوغاب موجود در هنگامی که صفحه در حال حرکت است بر روی تسمه نقاله سخت و مستحکم میشود. درمراحل بعدی فرایند تولید این صفحات ، مشخصات آن ، زمان تولید و استانداردهای مربوطه بر روی آن ثبت شده و سپس قطعات به کوره خشک کن هدایت میشوند. رطوبت صفحات درکوره به آرامی ازبین رفته وبعد از خشک شدن صفحات برای بسته بندی به قسمت آخر برده میشوند.

ویژگی های صفحات روکش دار کناف

ویژگی های این صفحات روکش دار گچی

این صفحات دارای ویژگی های بسیار کاربردی می باشند که از میان آنها میتوان به مقاومت بالای آن ها در برابر حریق و رطوبت اشاره کرد. از صفحات روکش دار گچی DIAMANT میتوان در سقف های کاذب یکپارچه کناف استفاده کرد چرا که امکان اتصال بار های سنگین تر نسبت به سقف کاذب کناف با پنل های معمولی را دارد.

این صفحات علاوه بر عایق کردن ساختمانها دربرابر گرما و صوت ( جهت اجرای سقف های آکوستیک ) به بهبود بخشیدن هوای داخلی کمک شایانی میکند. صفحات روکش دار گچی CLEANEO علاوه بر تهویه هوای داخلی ، از ورود هوای آلوده به ساختمان جلوگیری میکند.

این صفحات در حقیقت یکی از بهترین محصولات عرضه شده کناف برای عایق سازی ساختمان و ایجاد جلوه ی متفاوت به نمای داخلی ساختمان است. شرکت کناف برای عایق سازی ساختمان علاوه بر تولید و عرضه این تایل ها محصولات متفاوت دیگری نیز عرضه کرده است که می توانید در بخش عایق صوتی کناف مطالعه و بررسی نمایید.

4.7/5 - (23 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید