صفحات روکش دار گچی DIAMANT کناف

صفحات روکش دار گچی DIAMANT کناف

صفحات روکش دار گچی DIAMANT ، پنل هایی با ویژگی هایی منحصر به فرد هستند که در طراحی داخلی و ساخت نمای داخلی ساختمان های اداری ، تجاری ، مسکونی ، مراکز خرید و سایر ساختمان ها قابل استفاده می باشد. این صفحات گچی که تاثیر بسیاری در جذابیت نمای داخلی ساختمان دارند،‌ برای دستیابی به مشخصاتی مانند عایق بندی صوتی بالا ، مقاومت در برابر حریق و آتش سوزی ، مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و آسیب ، مقاومت بالا در برابر رطوبت و … استفاده می شود. همچنین از این پنل ها معمولا برای سقف های یکپارچه کناف استفاده شده و امکان اتصال بار های سنگینتر نسبت به سقف کاذب با پنل های معمولی “سقف دکور ” را نیز دارد.

صفحات روکشدار گچی DIAMANT

کاربردهای صفحات DIAMANT

از دیگر کاربرد های پنل های دیامانت در اجرای دیوار های ضد سرقت ، ضد گلوله و دیوار هایی که ارتفاع آن ها بسیار زیاد است می باشد. برای رفع نیاز اتصال بار های سنگین تر نسبت به سقف های کاذب کناف استفاده از صفحات روکش دار گچی کناف DIAMANT توصیه میشود. همچنین از این پنل ها میتوان به جای دولایه از پنل های معمولی کناف استفاده کرد.

قیمت صفحات روکش دار گچی DIAMANT

شرکت آکس طرح و ساخت ، نماینده کناف ایران مفتخر است که خدمات بازسازی واحد های تجاری ، اداری و مسکونی را با مرغوب ترین متریال و مواد به مرحله اجرا رسانده و در خدمت شما عزیزان باشد. این مجموعه با بیش از ۳۰ سال سابقه و تجربه در زمینه نوسازی و بازسازی ساختمان “بازسازی منزل ” و انواع سیستم های ساخت و ساز خشک اعم از اجرای دیوار کاذب کناف و اجرای سقف کاذب کناف ، مجری پروژه های ساختمانی بسیاری بوده است .

جهت خدمات مشاوره ،‌بازدید محل پروژه و اطلاع از قیمت محصولات کناف با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

4.9/5 - (12 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید