کاربرد سقف باریسول

کاربرد سقف باریسول

کاربرد سقف باریسول کجاست؟ نصب و اجرای سقف باریسول در هر ساختمانی مسکونی، اداری و تجاری امکان پذیر است و قابل نصب در بخش های مختلف شاختمان از اتاق نشیمن گرفته تا سرویسها می باشد. باریسول نوعی سقف کاذب از جنس پی وی سی بوده که به آن سقف کشسان نیز می گویند.  این نوع سقف دارای قابلیت ارتجاعی بوده و قابل کشش است. در زمان نصب اندکی کشیده می شود و با این کار زیباتر و شفاف تر خواهد شد. با اینکه از ضخامت کمتر از یک میلیمتر برخوردار است اما مقاومت خوبی دارد.

شرکت باریسول فعالیت خود را از سال 1967 شروع کرده و اولین اختراع خود را تحت همین نام به ثبت رسانده است و یا این ابداع صنعت دکوراسیون داخلی را به کل متحول کرد.

کاربرد سقف باریسول در ساختمان ها

کاربرد سقف باریسول در ساختمان ها

نصب سقف باریسول در ساختمانها هم جنبه زیبایی و هم جنبه پوشش دهی تأسیسات و اتصالات دارد. تنوع در طرح و مدل این محصول بسیار زیاد است، از این رو دست شما را در انتخاب باز می گذارد. باریسول یکی از سقفهای کاذب پرفروش است، می توان گفت که 3 دلیل عمده سبب محبوبیت بالای این برند و کاربرد سقف باریسول در حوزه کاری خودش شده است :

  • نصب و اجرا به شیوه نوین و با سرعت بالاتر
  • استفاده از متریال جدید و با مزیت های بیشتر نسبت به سقف های قبلی
  • با کیفیت بودن محصولات و خدمات

اگرچه تأسیس نمایندگی باریسول در کشور های مختلف از شرق آسیا گرفته تا کانادا و آمریکا  همچنین تبلیغات موثر از سایر دلایل رشد این برند می باشند. در ادامه این مقاله با بررسی مزیت های سقف باریسول خواهید فهمید که چرا انتخاب این نوع سقف کاذب به نفع شما خواهد بود.

چرا باریسول ؟

معرفی و قیمت سقف کشسان باریسول

این سقف با توجه به ویژگی های آن دارای اسم های مختلفی می باشند. در بازار این سقوف را علاه بر باریسول به نام های آسمان مجازی یا سه بعدی نیز میشناسند. معرفی و قیمت سقف کشسان باریسول : برای توضیح و معرفی این سقوف بایستی گفت که ضخامت این سقوف کمتر از یک میلیمتر بوده و از جنس pvc می باشند. از نام این نوع سقف نیز کاملا پیداست که این سقف ها کشسان و دارای قابلیت کشسانی می باشند و اصطلاحا میتوان آن ها را کشید و میتوانند کش آیند. دارای قابلیت ارتجاعی خوبی می باشند. همچنین بر اثر فشار بار وارده و فشار شی، پاره نمیشوند لذا این سقوف به دلیل قابلیت کش آمدنشان امکان جمع و نصب چند باره را دارا می باشند.

مزایا سقف باریسول

مزایای اجرا و کاربرد سقف باریسول

  • نصب سریع و ساده
  • سبک بودن سقف
  • امکان استفاده از نورپردازی های زیبا و مدرن
  • ضد حریق
  • قابل شستشو
  • امکان چاپ طرح های مختلف روی آن
  • فرم پذیری بالا و امکان ایجاد طرح های فانتزی دکوری
  • امکان نصب در هر نوع محیطی
  • این سقف هیچ گونه نیازی به نگهداری مرکزی ندارد
  • ایمنی بسیار بالا
  • منعطف در برابر ضربه های ناگهانی
  • عدم جذب گرد و غبار ( ایده آل برای نصب در بیمارستان ها )
  • امکان ترکیب با سایر سقف ها
  • عایق صدا
  • توانایی تحمل وزن بالا
  • پخش بهتر نور طبیعی

انواع سقف کشسان باریسول

اجرا و نصب سقف باریسول

این نوع سقف کاذب بر روی ریلهای بسیار کوچکی نصب می گردد که پس از پایان نصب درمعرض دید قرار نمی گیرند. البته اول ریلها نصب می شوند وسپس دیواره که 7 درصد کوچکتر از محیط سقف است روی ریلها نصب می گردد. در پایان داخل سقف کشسان باریسول باد گرم دمیده می شود، با این کار هم چروک های سقف باز می شود. باد گرم شفافیت بیشتر و هم انعکاس نور بیشتری را ایجاد می کند.

مجموعه آکس کناف با نزدیک به 4 دهه تجربه در زمینه انواع پروژه های سقفی در دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات خود در حوزه اجرای سقف های باریسول به شما عزیزان است. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد کاربرد سقف باریسول می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس گرفته و تمام اطلاعات لازم را جویا شوید.

اجرا و نصب سقف کشسان باریسول

ساختار پارچه ای سقف باریسول

سقف های کشسان باریسول از پارچه هایی با فن آوری با مواد شیمیائی پلیمری پی وی سی تهیه شده است. این پارچه ها بدون سرب و بدون حساسیت هستند. البته سبک و مقاوم بوده بطوری که سقفی که وزن آن 180 تا 190 گرم است میتواند وزنی تا 190 کیلوگرم را تحمل کرده و فقط کمی کشیده شده وشکم دهد، پس از برطرف شدن فشار وزن، سقف به حالت اولیه خود بازمی گردد.

تأثیر کاربرد سقف باریسول در مصرف انرژی

در ادامه بخشی از کاربرد سقف باریسول را برایتان شرح می دهیم. با استفاده از این نوع سقف شما میتوانید اشکال مختلفی را با سقف باریسول بسازید و یک فضای رویایی ویا فضایی و….. داشته باشید. شما حتی میتوانید سقف را همچون لوگوی شرکت خود بسازید و یا حتی یک آسمان پر ستاره ایجاد کنید.

کاربرد های سقف باریسول
سقف باریسول بازتاب نور بسیار ویژه ای دارد و نور دهی آن بسیار بالا بوده و زیبایی خاصی دارد. از این کارائی برای مصرف کمتر در انرژی برق میتوانید بهره بگیرید و یا نورپردازی های خاصی ابداع کرده و از آن بهره های متفاوتی ببرید.

نحوه قیمت گذاری سقف باریسول توسط کارشناس

زمانی که کارفرما به شرکت یا عاملیت مربوط برای استعلام قیمت سقف باریسول مراجعه می کند، در صورتی که پروژه بزرگ باشد باید فایل یا طرح نقشه، عکس از فضای اجرا، خواسته معین بابت نوع متریال کشسان، نورپردازی و موارد دیگر که توسط کارشناس مربوطه بررسی می گردد را جهت برآورد هزینه ارائه دهد. در مورد ابعاد و فضاهای کوچک تر تنها نیاز به عکس و ابعاد حدودی فضای اجرا می باشد که باید در اختیار کارشناس قرار گیرد. درنهایت پس از بررسی مواردی که ذکر گردید، قیمت و برآورد کلی توسط کارشناس انجام و اعلام می شود.

تنوع در مدل و نورپردازی

برای مثال قیمت پارچه ترنسپرنت که جز موارد پرمصرف کشسان است، برای سقف سرویس با سقف یک استخر یکسان نمی باشد و متغیر است. به این دلیل که کشسان متریالی آماده و از پیش تولید شده نمی باشد و تولید متریال برای هر ابعادی شرایط خاص خود را دارد. همچنین نورپردازی و متریال کشسان برای هر پارچه و محل اجرایی متفاوت می باشد. بیش از 30 مدل پارچه کشسان و بیشتر از 100 نمونه متریال متفاوت نورپردازی وجود دارد که کاربرد و قیمت هر کدام متفاوت است.

خدمات فروش، نصب و اجرا توسط کارشناسان آکس

با توجه به مطالبی که بیان گردید، دیدید که عوامل زیادی در میزان قیمت سقف باریسول موثر می باشد و قیمت دقیق هر متر را کارشناس پس از ارزیابی و بررسی دقیق اعلام می نماید. سقف کاذب کشسان جزء محبوب ترین و متنوع ترین سقف های کاذب به شمار می رود. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده سقف کشسان لابل مفتخر است که در زمینه فروش، نصب و اجرای حرفه ای سقف کشسان در خدمت شما مشتریان عزیز باشد.

4.9/5 - (35 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید