سیستم های پاششی کناف

سیستم های پاششی کناف

استفاده از سیستم های پاششی کناف در برابر آتش سوزی جز بهترین و رایج ترین روش ها برای جلوگیری از آتش سوزی ساختمان و محافظت از آن ها می باشد.در این روش معمولا ستون ها و تیر های اصلی ساختار ها برای محافظت کردن  استفاده می شوند . همچنین سطح ها ، سقف و دیوار و کف نیز باید در مقابل آتش سوزی و حریق مقاوم شوند. حدود 50 سال است که از پوشش های معدنی برای حفاظت در برابر آتش سوزی استفاده میشود و این سابقه در ایران به بیش از 2 دهه میرسد. سیستم های پاششی همانطور که از اسمش مشخص است به صورت پاششی استفاده میشود و همچنین دارای ظاهری مشابه کنیتکس است.

سیستم های پاششی کناف

این پوشش ها از مناسب ترین روش های مقاوم سازی سطوح مختلف در برابر آتش سوزی می باشد. چرا که این پوشش ها از لحاظ عملکرد استاندارد بوده و دقت اجرایی بسیار بالایی را دارا می باشند. شما به راحتی با استفاده از این سیستم به راحتی میتوانید از ساختار های خود در برابر آتش سوزی محافظت و یا حتی در پیشروی آتش سوزی اقدام کنید.

استفاده از سیستم های پاششی کناف

یکی از مزایای استفاده از این روش ها وزرن کم و سهولت در اجرا آن است.

این سیستم ها از لحاظ عملکرد و روش اجرا بسیار استاندارد بوده و با توجه به تجربه کاربری بسیار در مقابل آتش سوزی مقاوم می باشد. یکی دیگر از مزایای استفاده کردن از روش ها و سیستم های پاششی اجرای بسیار سریع آن توسط دستگاه های مختلف در سطح های عمودی و افقی است.این سیستم ها قابلیت چسبندگی بسیار بالایی نسبت به فولاد و بتن دارد همچنین نیازی به استر و یا پرایمر ندارد. استفاده کردن از این روش موجب میشود که ساختار مورد نظر در برابر حریق و آتش سوزی حدود 30 تا 180 دقیقه مقاوم باشد و آسیبی نبیند.

از دیگر ویژگی های این روش و سیستم پاششی کناف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت استاندارد از اجسام موجود در فضا
  • دارا بودن وزن کم
  • حفظ و نگهداری کردن خواص و ویژگی های خود در دراز مدت
  • چسبندگی بسیار بالا نسبت به مواد قدیمی و روش های سنتی
  • عدم احتیاج به آستر و یا پرایمر
  • محافظت از سازه در برای حریق در مدت زمان 30 الی 180 دقیقه
  • اجرای سریع و آسان
  • دارای کیفیتی مطلوب

هزینه اجرای سیستم پاششی

برای اجرای سیستم پاششی کناف مذکور شما میتوانید به راحتی با شرکت آکس طرح و ساخت ، نمایندگی فروش انواع محصولات کناف ، در تماس باشید . این مجموعه مفتخر است تا در اجرا و خرید محصولات مختلف کناف اعم از اجرای دیوار کناف ، فروش کناف ، اجرای سقف کاذب کناف ، اجرای کناف ، سقف کشسان و یا حتی بازسازی و نوسازی ساختمان های مختلف در خدمت شما عزیزان باشد.

4.9/5 - (29 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید